luni, 10 noiembrie 2008

STATEMENT

Si ce-ai vrea sa fac? Sa ma dezbrac de tot ceea ce incerc sa fiu? Sa te privesc intrebator si sa las o lacrima sarata sa plece la plimbare pe obraz? Sau poate ar fi potrivit sa cad in genunchi si sa-ti intind ultima mea speranta ambalata elegant... atunci rasuflarea mea sa fie roz si obrajii albi - imagine culeasa din arhivele jalnicului si imbecilitatii.
Si... consideri ca am semant un cec in alb cand ti-am intins mana? Nu exista NIMIC in tine care ar putea sa ma faca sa regret...orice. Chiar daca as fi sfasiata si disperarea m-ar impinge departe, te-as privi cu indiferenta si as zambi acoperita de o victorie mincinoasa.
Nu stiu ce inseamna NIMIC, nu stiu ce inseamna TOT, asadar habar nu am ce esti tu pentru mine.
Stiu doar ca nu sunt inca moarta si cand inima imi bate mai repede inseamna ca ceva SE INTAMPLA. Si iti voi descrie opusul concluziilor mele. Dezinformarea inseamna putere.
Tu esti o TREAPTA si impotriva vointei tale, m-ai ajutat sa ajung mai sus.

Daca viata ti se pare un joc...te provoc! ...vom vedea cine apasa primul pe tragaci.

Niciun comentariu:

despre mine

Fotografia mea
somewhere over the rainbow, Romania