miercuri, 8 aprilie 2009

noise on hold

Oare e gresit daca imi doresc un job nesemnificativ? Un job care sa fie pur si simplu UN JOB - cateva ore in care sa fac ceva care sa nu merite sa fie mentionat in vreo conversatie. Un fel de: vand 5-6 ore din 24 cate am.

De fapt, vreau 2 joburi nesemnificative... sau trei...

Vreau sa nu simt ca am un job, vreau sa stau acasa daca asa vreau eu intr-o dimineata si jobul sa vina dupa mine si sa stau in fata calculatorului si sa click my way around. Vreau un sef care are nevoie de mine sa fac treaba mea neinsemnata, dar necesara... Si in timp ce lucrez, sa pot iesi pe balcon sa ma bata soarele in cap sa pot hrani pisica si sa ma simt libera si totusi ocupata.


Vreau sa-mi vand sufletul pentru a putea sa-l pastrez. Sa transform orele in idei si ideile in frumos si asta sa fie tot.

Ora 9:30...
Am aterizat intr-o cafenea undeva la Kogalniceanu. M-am scufundat in canapea; muzica mea, cafea cu lapte, zahar, o tigara...

Chiar daca ziua asta a inceput ca un cosmar ,ma simt foarte bine and i don't know what to make of it...


Niciun comentariu:

despre mine

Fotografia mea
somewhere over the rainbow, Romania