miercuri, 29 aprilie 2009

a friend in...vid


Astept de ceva timp sa fiu surprinsa. Nu stiu daca suna egoist sau pur si simplu stupid, dar as avea nevoie sa stiu ca macar unul din ai mei prieteni m-ar putea surprinde fara sa-mi faca rau.
Ceva simplu, dar socant... ceva DOAR PENTRU MINE. Si sa simt un milion de intepaturi si sa-mi stea gandurile in loc. Sa nu am timp sa ma gandesc daca ar trebui sa ma bucur sau sa ii trosnesc o veioza in cap.

Partea interesanta si frustranta oarecum e ca nu stiu ce vreau de fapt, dar stiu ca VREAU. Am restrans aria de cautare eliminand urmatoarele:
  • un fake jaf armat la 2 dimineata... nu de alta, dar prietenii mei nu au bani de taxi si metroul circula numai pana la 12;
  • o petrecere surpriza in mijlocul saptamanii - din banii de chirie pe mai;
  • un bilet la un oarecare concert la care m-as duce singura;
  • un get-together organizat de mine...cu 100% prezenta;
  • un cadou scump;
  • ciocolata;
  • si mai ales ETC.
Nici nu stii cand ajungem la pragul dintre prietenie si toleranta, dintre dependenta si obisnuinta... lupta si lene. "Lucrurile marunte conteaza" aud din ce in ce mai des. Da, conteaza asa cum aerul trebuie sa ajunga in plamanii fiecaruia dintre noi. Dar anuntati-ma si pe mine daca v-ar fi suficient aerul sa traiti FRUMOS si MULT.

Daca as vorbi, mi-ar tremura un pic vocea. Chiar nu vreau sa arunc primul pumn de pamant peste sicriul anilor trecuti.

Nimeni nu are nevoie de prieteni vidati si pusi pe raft.
So...forgive me for being me... so i can forgive you for being different.






Niciun comentariu:

despre mine

Fotografia mea
somewhere over the rainbow, Romania