vineri, 27 februarie 2009

retro...ceva



Sunny day, pink sky, lovely people. O palma alba te trezeste din starea asta mereu. Un ambalaj colorat ascunde cateva ore, cateva sute de minute, multe secunde... goale. Apoi razi. Entuziasm. Liniste. Se aude o intrebare de departe parca. Vezi marea inerta captiva intr-un monitor. Zambesti. Simti din nou ce-ai simtit asta vara - pe vremea cand nu aveai liber de la viata si... Justify Fullincepi sa tremuri. Nu mai este frig. E doar balta in care zaci dupa ce te-ai topit. You're not alone. Deschizi ochii. Incerci sa zambesti din nou, dar muschii fetei nu te mai asculta. Te-ai pierdut in tine. Plangi linistit fara sa stii de ce. [we haven't been this close in a while ].
It's all fiction until it finds you and tears you apart. I don't really know how i got here.

Adevarul e ca e prea amuzant totul in jurul meu ca sa cad. Am avut impresia ca vreau ceva. Dar sunt ok cu ce am acum. Si revin la analiza incapacitatii persoanelor care nu exista... E asa trist sa ai un om in fata ta si sa vorbesti numai despre tine... Ca si cand nu constientizezi faptul ca mai respira cineva pe'aproape si gandesti cu voce tare. Nu exista nimic din ceea ce nu cunosti, si daca nu exista nu se poate pune problema capacitatii sau esteticului, nu? [Dar tu? Tu ce zici? tu?]. Standarde? Sau doar frustrari? Poti oare sa tragi concluzii bazate pe nimicul pe care il cunosti despre cineva? Ai putea chiar sa pui toata vina in farfuria celuilalt doar pentru a ramane tu pentru tine valabil si original. O provocare? Ce-ar fi sa faci un efort si sa privesti mai departe de imaginile create de tine? Toate astea ca un mare PUNCT... Punctele tale de suspensie nu ascund atat de mult pe cat ai vrea tu sa crezi.

Si a murit o parte din mine la 23 de ani, asta multumita sau din cauza ta. Balanta inclina spre prima varianta deocamdata. Aveam nevoie sa faci exact ce ai facut, chiar daca m-ai scos din circuit 3 zile. Sper ca te-am inteles si ca as putea sa fac si eu acelasi lucru pt tine daca va fi nevoie vreodata. Am impresia ca suntem prieteni. [am zis-o si nu se prescrie].




Niciun comentariu:

despre mine

Fotografia mea
somewhere over the rainbow, Romania