joi, 15 ianuarie 2009

1+1=time; a+b=knowledge

Imagineaza-ti ca citesti un biletel strivit cu magnet pe frigider.

Am gresit cand am spus ca s-a spulberat un mit. Am vorbit inainte sa gandesc... a fost o reactie prosteasca. Am stranutat un gand, o concluzie nascuta in graba.
Nu te transform intr-un dosar in cazul in care ai gandit asta la un moment dat.

........................................................


"Timpul se masoara in ce vrei tu" imi spunea un prieten... Trecutul inseamna oameni, evenimente, sentimente.... prezentul inseamna un viitor trecut sau pur si simplu REGRET. "Viitor" este un nume dat directiei opuse trecutului fara o utilitate practica. Nimeni nu traieste in VIITOR deoarece numai prezentul suporta MISCAREA si TRANSFORMAREA.
Lights out!
Iti scriu in prezent si tot in prezent vei citi... prezentul de maine, care nu exista acum... si va exista numai cand AZI va fi ieri.
Nu poti sa schimbi nimic din ceea ce s-a intamplat deja, nu poti sa faci oamenii sa-ti dispara din minte pentru ca datorita fiecarui IERI esti persoana pe care o cunosc eu azi. Suntem poate prea grabiti spre necunoscut si uitam cat de FRUMOS este fiecare moment trait fara sa privesti in urma sau sa incerci sa atingi ceea ce nu exista inca... un viitor azi ce va putea fi modelat numai dupa ce te vei trezi...


Stiu sigur ca zidul exista, pentru ca fiecare am apelat la el la un moment dat... Asta nu te face ipocrit sau las... te face OM... pe tine un om pe care am toate motivele sa il admir.



Now playing: Billy Joel - Vienna

Niciun comentariu:

despre mine

Fotografia mea
somewhere over the rainbow, Romania