marți, 20 ianuarie 2009

colaj

Thursday February 16, 2006 - 11:58pm

so...i guess this is it... i won't be a teenager anymore.. reaching thirty will happen so fast...i won't even feel it... right..i won't have enough TIME...to feel TIME changing me...

24 hours and 2 minutes of teenage drama...

Friday March 24, 2006 - 09:50pm

SOLD!

se intampla ceva...se schimba ceva...NU MAI E ceva...NU S-A SCHIMBAT NIMIC...or is it just me? nu ca ar conta...indiferent de adevar sau de minciuna, pana la urma tot ce conteaza e ce simti tu.. .ce vezi tu..

...oameni...aproape de geniu departe de ei insisi...

oare eu sunt om? urmez acelasi traseu in fiecare zi...totul e monoton totul e prost, totul e asa septembrie...totul e asa suspendat...atat de stabil ca ma sperie...un gri stabil... si echilibrul asta intra cumva intr'o definitie ciudata a nebuniei curate... a unui EU care nu numai k si-a pierdut culoarea, dar s'a ciobit in forma de V..

nu mai suport sa vad pe nimeni...mi-e frica sa-mi fac prieteni.. si... nu neaparat frica...mi-e greu... ma oboseste sa ii aud vorbind... ma oboseste sa ii aud pasind grabit spre treaba lor... nu mai suport nimic... sa ma suport pe mine presupune folosirea tuturor resurselor... NU VREAU asta!!!! NU!! nu ma mai pot opune...it's beyond my power...

v....iolent v....ulnerabil v....ag v....ANDUT!...to whom?

Tuesday April 25, 2006 - 12:56am

da. am obosit iar.

si daca-mi iau eu o vacanta, ce? m-am saturat sa mi se lupte gandurile-n cap...

nu poate sa zica nimeni ca n-am incercat... tot incerc de 20 de ani... in mare am reusit... pacat ca ma termina detaliile. defect de fabricatie. saptamana asta cred ca o sa incerc sa mai cantaresc lucrurile...pentru ultima data.

deja devine patetica analiza asta... poate ca nu am vrut niciodata sa finalizez nimic...am fost ca un copil care isi minte parintii ca si-a facut temele. ei bine...de-aia tot raman repetenta...se repeta PROSTIA DIN CAPUL MEU... snap the hell out of it!!!!!!! it's time to make a choice... the yes or no question must find its answer.

and..instead of answering my own questions... i throw everything out the window and, as a reply, i shout my lungs out:

WERE YOU EVER?????



Friday July 27, 2007 - 02:33am

blue...red...yellow...green...black...orange...blue...blue..

intoarce clepsidra ... si cand tot timpul e jos...intoace-o din nou
ma enerveaza faptul ca se tine timpul scai de mine... timpul trecut mai ales...ciudat ca tot trecutul meu ramane in prezent si nu vrea sa plece..sau nu-l las eu sa plece.
parca mi-am parolat gandurile si mi-am aburit constiinta. vreau sa-mi spal creierii si sa uit cine sunt. sa o iau de la capat fara sa mai fiu influentata de nimic.
ma uit la tine si vad altceva...ma trezesc noaptea si plang cand ma impingi din ce in ce mai departe...mai departe de mine, mai departe de tot...nu stiu de ce sunt atat de amortita sub povara asta...care povara? asta pe care EU mi-am ales-o, asta pe care EU am vrut-o langa mine.
nu sunt nici fluturasu' ala care traieste numai o zi, nici rudolph, nici mos craciun, nici tampita, nici teribilista, nici frumoasa, nici urata, nici fericita, nici distrusa, nici bogata, nici saraca, nici eu, nici tu...dar...nu prea ma intereseaza cum se numeste starea in care ma aflu.
poate ar trebui sa va fac rau si sa va ingrop langa mine...
poate ar trebui sa putrezesc pe silent..
poate...doar poate...
CHIAR VA IUBESC PE TOTI..
CHIAR VA DETEST PE TOTI..
sa plec? as vrea... as vrea macar sa stiu ca ma urati din tot sufletul... macar ar fi...CEVA


present day...
crying tragic waste of skin...
nu stiu de cate ori am intors clepsidra pana acum... dar am aflat ca sunt fericita.

Niciun comentariu:

despre mine

Fotografia mea
somewhere over the rainbow, Romania