duminică, 25 ianuarie 2009

patru la fel de altfel

Iarna...
imi place sa innod strazile. Cand vantul a lovit si ultimul copac, se face liniste si pare ca ne amestecam toti pe un patinuar improvizat. Fiecare urmareste alt scop, dar alunecam in aceeasi directie fara sa ne intrebam de ce. Avem buzunarele pline cu ceata, si o raspandim in cazul in care drumul devine suficient de luminat incat sa putem citi povestile zgariate pe gheata. Cateodata totul devine atat de tulbure incat ai impresia ca ai ramas singur.

Primavara...
imi place sa imi fie frig in haine subtiri si cald in haine groase. Si daca ploua poate nu ma ascund... si apoi ma evapor si voi ploua peste voi a doua zi.

Vara...
imi place sa ascult marea cum rade si sa-mi intind viata pe nisip. O mie de voci, o mie de pasi... o mie de prieteni... o mie de ciudati... o sigura sursa de caldura ne topeste si ne face un bulgare mare de... tot.

Toamna...
imi place sa cred ca este inca vara... cad frunze si ma trezesc.

Niciun comentariu:

despre mine

Fotografia mea
somewhere over the rainbow, Romania